FANDOM

Chaos- Mieszanka pierwiastków z której wyłonił się świat. To stąd wyłonili się Protogenoi oraz układy słoneczne posiadające własne planety i gwiazdy. Pierwotni bogowie, bo tak ich nazywano ukształtowali całe uniwersum. Byli opiekunami planet, aż do czasu gdy na świat zstąpili następni bogowie, a większość z nich zwana była bogami olimpijskimi.To oni stworzyli miejsca takie jak Olimp czy też Pola Elizejskie. Każde z tych miejsc porozsyłali po galaktyce, aby nadać światom piękna i aby ich przyszłe dzieło czyli ludzie stworzeni na ich wzór mogli wiedzieć o istnieniu istot wyższych. Wszystko to miało pewne ograniczenie, ponieważ nie stworzyli ludzi tam gdzie ów miejsce było zbyt święte by ludzka istota mogła zaznać tego potęgę.

Z czasem mieszkańcy wielu planet się rozwinęli tak, że mogli kolonizować inne planety, rozwijać stosunki międzyplanetarne, a nawet odkrywać miejsca, które do tej pory były niedostępne dla ludzi za pomocą technologii, która była podobna do mocy teleportacji niemalże każdego z bogów, dzięki której mogli jak bogowie teleportować się z miejsca na miejsce. Podczas poznawania się między sobą kilku różnych ludów jednym z wielu tematów była religia, co prowadziło do wojen, ale także wzajemnego zrozumienia wszechświata jako miejsca wielu boskich istot. Już na pierwszych badaczy miejsc świętych padło ostrzeżenie, ze strony bogów: " Kto zbliży się za bardzo miejsca świętego, bądź spróbuje to miejsce skolonizować czeka kara najgorsza z najgorszych. Wyślemy te haniebne istoty do Tartaru na wieczne męki i nigdy więcej te istoty nie zaznają spokoju. " Więc z należytego szacunku do Bogów nikt nie ośmielił się tego zrobić.

Oczywiście były wyjątki, a jednym z nich okazała się możliwość kolonizacji planety na której istniał Olimp. Aczkolwiek mimo wszystko Olimp miał w sobie taką właściwość, iż żadna śmiertelna istota nie mogła się tam dostać.Planetę tą później nazwano na cześć władcy tegoż świętego miejsca - Zeusa , tak jak i inne planety, które miały swoich proroków, nazywano je na ich cześć, a gdy planeta nie była zamieszkiwana przez ludzi nazywano ją na cześć miejsc, bądź też władców tych miejsc czyniących tą planetę wyjątkową np. Hades.

Odkąd mieszkańcy różnych ludów się poznali, polityka wymagała sojuszów, bądź właśnie wojen. Pierwszą większą wojną była wojna domowa na planecie Ares. Nie była ona niczym innym jak ingerencją Aresa w ludzkie życie chcąc pokazać im piękno wojny i świetne się przy tym bawić. Natomiast pierwszym sojuszem na skalę międzyplanetarną była Rada Harmonii. Dotyczyła ona nacisku na równowagę między dobrem i złem w galaktyce. W końcu najważniejszą ze wszystkich planet stała się planeta Zeus, była ona tak ważna politycznie, że to właśnie tam siedziby miały wszystkie sojusze i w samym miejscu najwyższe sądy decydowały o wyrokach najgroźniejszych ludzi w galaktyce. Tak oto funkcjonowała ta galaktyka.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki